Things ur mom probably says

Teilen
Einbetten

KOMMENTARE • 2 045

  • Skooterboy Gt
    Skooterboy Gt Vor Tag

    My mom is a programmer....

    She knows more about technology then me!!!

  • McDoodles and fries
    McDoodles and fries Vor 3 Tage

    Oh I thought GBH meant Gotta Be Honest lol

  • Cyber Citrus
    Cyber Citrus Vor 4 Tage

    “Not the smartest knife in the draw” Fucking run. Just run.
    Also whenever I trip my dad says, “So how was your trip?”
    Sadly it took me a while to figure that one out.. Fucking dad jokes..

  • why are you reading my name

    1:46 *bruh I dont even watch the movies or read anything related to that and I cringed*

  • Ultrasnipermaster 66 gamer

    Me:mum I'm dieing
    Mum: *dRiNk SoMe WaTeR*

  • Classic sonic The hedgehog

    My mom commit stay not home

  • Torracat204
    Torracat204 Vor 5 Tage

    When you try to screen shot a meme before Cowbelly skips it into flashy flies but you accidentally pause it on the flashy flies
    one taught me pain

  • DJWOLF2701
    DJWOLF2701 Vor 6 Tage

    ugh
    UGH
    *U G H*

  • Thomas The Dank Engine

    Son: Mom I have a head ache
    Mum: Because you're always on that phone!
    Son: (insert confused meme here)

  • Skarlyn Cedano
    Skarlyn Cedano Vor 7 Tage

    Me:mommy my tummy hurts
    Mom:its cuz of dat damn phone
    Me:mommy I stubbed my toe
    Mom: *its cuz of that damn phone*
    Me:mommy I got my arm chopped off
    Mom: *ITS CUZ OF THAT DAMN PHONE*

  • Julianna cat Plays
    Julianna cat Plays Vor 7 Tage +1

    Ow

  • WhatEver405
    WhatEver405 Vor 8 Tage

    Jokes on you my mom doesn't text or ask me anything stuff like gtg :)

  • Brooeklyn Parker
    Brooeklyn Parker Vor 8 Tage

    WHY DOES ALL THIS SOUND LIKE MY MOM COMPLETELY?!
    Mom r u there????

  • Darth Tron
    Darth Tron Vor 8 Tage

    When you always do something the right way and the ONE time she watches you, you mess up
    And gives you a lecture or a life lesson

  • Alexia
    Alexia Vor 8 Tage

    Lol 666k views

  • DEADTREXyt_Official
    DEADTREXyt_Official Vor 9 Tage

    666k views

  • ant cookies
    ant cookies Vor 9 Tage

    666k views

  • Win 420
    Win 420 Vor 9 Tage +1

    666K views

  • Rexx Gamez
    Rexx Gamez Vor 9 Tage

    Downloadmoreram.com

  • thiccdxcc
    thiccdxcc Vor 9 Tage

    Our dog is the heart/chest because its the only thing keeping us alive

  • The DisneyAddict
    The DisneyAddict Vor 9 Tage

    0:58 *actually, my mom says, “Vic Vaporub.* 😂

  • steven schmitt
    steven schmitt Vor 10 Tage

    My mom just says "ur dad and I r getting a divorce"

  • Dew
    Dew Vor 10 Tage

    1:55 I'm Dewey.

  • Ally! At The Disco
    Ally! At The Disco Vor 10 Tage

    My mom used to say “Did you pay for that” a lot...I mean A LOT

  • Raydashie Twi Twi
    Raydashie Twi Twi Vor 10 Tage

    Anyone else's mom asked them what "XD" means *facepalm*

  • Elizabeth Simons
    Elizabeth Simons Vor 11 Tage

    Mija lmao

  • それはだだまされてはいけない

    0:00 My mom calls Flamingos "Pecans"
    *brain surgery is not a joke-*

  • kara
    kara Vor 13 Tage

    momment awards

  • hi I like chairs
    hi I like chairs Vor 14 Tage

    *dRinK SoMe wAtEr!!* - Every. Mum. Ever.

  • stream TT by TWICE now

    my mom thinks that the reasons for all my problems are a) not getting enough water b) always being on that phone or c) my room is too messy so i can't think properly (?????)

  • xSxga MSP
    xSxga MSP Vor 15 Tage

    1:35
    *_MIDJA_*

  • DBXD Studios
    DBXD Studios Vor 16 Tage

    Cowbelly: Ok *MI-JA*'
    Me: Bitch, You mean Mija? (Mee - ha)

  • London
    London Vor 16 Tage

    What does idk mean
    I don't know

  • CRIS /34
    CRIS /34 Vor 16 Tage

    *DEclips stop recommending me this shitty video*

  • Dapper Lemur
    Dapper Lemur Vor 16 Tage

    I've only seen the first one and I'm already dead lmao

    Just imagine what other people think
    *she's having a hot flash*
    "AH IT'S HAPPENING AGAIN!"
    other people: "WHAT?!? YOU OKAY? WHAT'S GOING ON?"
    "THE FLASHBACKS!!"
    I shouldn't even be laughing

  • Freaky Husky
    Freaky Husky Vor 17 Tage

    0:35 Brenne Hancock

  • Memes
    Memes Vor 17 Tage

    Things ur dad says... Ur adopted...

  • Tomodachi Boi
    Tomodachi Boi Vor 17 Tage +1

    My dad bought a 4k HDR and set it to 720p with no HDR

  • Renedy Liam
    Renedy Liam Vor 17 Tage

    -o-

  • Steve Harrington
    Steve Harrington Vor 17 Tage

    can someone explain 1:52 to me?

  • Yellow94
    Yellow94 Vor 17 Tage

    Cool

  • HUMA
    HUMA Vor 18 Tage

    1:46 HAVENT YOU PEOPLE EVER HEARD OF CLOSING A GODDAMN DOOR NO

  • Tafsir hossain
    Tafsir hossain Vor 18 Tage

    Devyn bmo

  • Gonçalo Almeida
    Gonçalo Almeida Vor 18 Tage

    This is stupid

  • Your 2nd Grade Teacher
    Your 2nd Grade Teacher Vor 18 Tage +1

    *Son: “I’m dying!”*
    *Mom: “Here have some ibuprofen honey”*
    *Son: “I broke my leg”*
    *Mom: “Here have some ibuprofen honey”*
    *Son: “I was just shot!”*
    *Mom: “Here have some ibuprofen honey”*

  • Lach & Tay
    Lach & Tay Vor 19 Tage

    Haha, dads are the funny ones? 😂

  • Young sauce X
    Young sauce X Vor 19 Tage

    Hispanics Mom my head hurts put some Vick’s on it lol

  • Kitty Cat
    Kitty Cat Vor 19 Tage

    “If you break your neck don’t come crying to me”

  • bakadesu
    bakadesu Vor 20 Tage

    last night in a taxi:
    me: i would literally die to go to a melanie martinez concert.
    mum: dOnt sAy thAt!!1!1!!1!!! some peoPle acTUALLY DIED IN AN ADRIANDIA GRANDEY CONCERT

  • Zyipitoe
    Zyipitoe Vor 20 Tage

    Mom my leg hurts
    Its because of that phone

  • Llimade
    Llimade Vor 20 Tage

    Non of this shit is what my mom says but it's probably because she is still in jail

  • GhostieFluffz
    GhostieFluffz Vor 20 Tage

    I have no memory of my mom but i bet she said all of these 😂

  • Super Moustache Gamer
    Super Moustache Gamer Vor 20 Tage

    My mum says that She’s the funniest bird I know


    She also spontaneously hums the first 3 notes to Last Christmas

    This is why I love her, she can be pretty funny

  • Cookie
    Cookie Vor 20 Tage

    Why is 0:57 so relatable
    Edit: 3:29 #Feelsbadman

  • The long Eared cat
    The long Eared cat Vor 20 Tage

    My mum calls my air hockey table an air fryer

  • Sparky2576
    Sparky2576 Vor 20 Tage

    *drink some water*

  • Giuliano
    Giuliano Vor 21 Tag

    2:50-Wasteful Wistful

  • Ko Ton Mi
    Ko Ton Mi Vor 21 Tag

    "this video requires payment to watch" what?

  • Tommie is annoyed :3
    Tommie is annoyed :3 Vor 22 Tage

    Mommy I have a stomach ache
    Mom:drink some water
    Mommy I have a headache
    Mom:drink some water
    Mommy I broke my leg
    Mom:drink some water
    Mommy I'm bleeding all over the floor
    Mom:drink some water




    Me: OMG XDXDXDXXDD

  • The22Dude
    The22Dude Vor 22 Tage

    Mija is pronounced MEEEHHHHAAAAA

  • Queen
    Queen Vor 22 Tage

    Before this video I got an ad about a mom sending her daughter a text that said "WTF,congratulations(I think) and then the daughter said" mom do you know what wtf means?!" and the mom said"well that's fantastic" 😂

  • Rose Aquatic
    Rose Aquatic Vor 23 Tage

    My mom calls roblox redbox

  • D o v e
    D o v e Vor 23 Tage

    Me: Mom I think I'm gonna vomit
    Mom: Drink :) Some :) Water :)

  • cookie Clawz7
    cookie Clawz7 Vor 23 Tage

    What does gtg mean
    Got to go
    Oh ok then bai

  • Ivona
    Ivona Vor 23 Tage

    "your my favourite"

  • Kelly-Alec V
    Kelly-Alec V Vor 23 Tage

    1:36 im sorry but i cant get over how this pronounces mija

  • Mini Money
    Mini Money Vor 24 Tage

    1:23 Omg yes😂

  • Ethan A.
    Ethan A. Vor 24 Tage

    My mom gay

  • riski gost
    riski gost Vor 24 Tage

    My Aunt was once talking shit about someone. She said "not the brightest cookie in the jar."

  • Bazing Isgreat
    Bazing Isgreat Vor 24 Tage

    first

  • Amber :0
    Amber :0 Vor 24 Tage

    0:58
    “Mommy I’m dead”
    Mom: *Drink some water*

  • The insanely cool and funny Jared klienman

    This was posted on my birthday!

  • 単独で。Aki
    単独で。Aki Vor 25 Tage

    Literally none of these are what my mom says.

  • lurpdurp
    lurpdurp Vor 25 Tage

    YEET

  • TheMysteriousLady channel

    0:59 Asian mom: Tiger balm

  • Bejhamen
    Bejhamen Vor 25 Tage

    r/that happened

  • Jaime Buenaventura
    Jaime Buenaventura Vor 26 Tage

    *I'M NOT YOUR BRO OR YOUR HOE I'M YOUR MO.*

  • JustAnime 5XG
    JustAnime 5XG Vor 26 Tage

    4:10 This is my favourite XD

  • MindQxtertheII
    MindQxtertheII Vor 26 Tage

    Paper towels are from trees......

  • Cyborg Lion
    Cyborg Lion Vor 26 Tage

    Disappointed drake: asking your own audience questions.
    Approving drake:stealing answers from Jimmy Fallon's Twitter hashtags.

  • D Pinoy
    D Pinoy Vor 27 Tage

    PEDIfile

  • Fredde Karksson
    Fredde Karksson Vor 27 Tage

    Cayenne west is just the best

  • Aesthetic- Maxwell32
    Aesthetic- Maxwell32 Vor 28 Tage

    ❤️

  • Verieti
    Verieti Vor 28 Tage

    I have a sexual relationship with my microwave.

  • Loveme Sometea
    Loveme Sometea Vor 28 Tage +1

    "I'm not your bro or your your Hoe,
    I'm your Mo"
    Σ(゚Д゚) gimme your Mo now

  • Brenton Taylor
    Brenton Taylor Vor 28 Tage

    *drink some water*

  • Kitty's Animations
    Kitty's Animations Vor 28 Tage

    Yes

  • Camille
    Camille Vor 28 Tage

    *slorp up that water*

  • simfuzz
    simfuzz Vor 28 Tage

    my mum always says munch bunch the yoghurt instead of monster munch the crisps. she also says "i dont want to arg" which is short for argue, and she also says traisers instead of trousers.

  • NazTheNinja
    NazTheNinja Vor 28 Tage

    *D R I N K S O M E W A T E R*

  • xXArcher3133Xx
    xXArcher3133Xx Vor 29 Tage

    Mom my friend dieded
    Mom:drink some vodka

  • Livia Limonstar
    Livia Limonstar Vor 29 Tage

    I need more

  • Alexa Doodles
    Alexa Doodles Vor 29 Tage

    My mom ALWAYS Says all of this hahaha lol funny

  • Sternia Hoenheim
    Sternia Hoenheim Vor 29 Tage

    Mother's are only for fucking and that's that

  • brandystickz 127
    brandystickz 127 Vor 29 Tage

    Noice

  • Ur mom Aofhgixauxgssjsgjvxs

    1:35
    *m i j a*
    1:40
    *m i j a*

  • Michael Hudson
    Michael Hudson Vor Monat +2

    Here's a mexican mom one:
    Me: ama, my stomache hurts
    Mom: Pónte Vick's
    Me: but how is that gonna help
    Mom: (repeating a phrase passed down for generations) *Vick's heals everything*

  • Muffin on Lean
    Muffin on Lean Vor Monat

    "Mommy I got poisoned"

  • Nick ChenLau
    Nick ChenLau Vor Monat

    Me - “Mom..... my library book is overdue”
    Mom- “it’s cause u always on ur phone”

  • Polar
    Polar Vor Monat

    My mum never says this