„To bardzo niewdzięczna praca”. Ile zarabia STRIPTIZERKA? - 7 metrów pod ziemią

Teilen
Einbetten
  • Am 13 Sep 2018 veröffentlicht
  • 👉 FACEBOOK: goo.gl/C32MCu
    👉 INSTAGRAM: goo.gl/GqfdEv
    👉 ZOSTAŃ PATRONEM: goo.gl/npfXpA | WIĘCEJ INFO ⬇⬇⬇
    W tym tygodniu gościem „7 metrów pod ziemią” jest Klaudia, która mając 20 lat zaczęła pracować jako striptizerka. Opowiada o tym, jak wygląda jej praca od kuchni.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    „7 metrów pod ziemią” to internetowy talk-show o tematyce społecznej. Rafał Gębura zabiera swoich gości na minus trzecie piętro (7 metrów pod ziemią) jednego z warszawskich biurowców. Zaciszna atmosfera podziemnego garażu sprawia, że rozmówcy wyznają prawdę, na którą nie zdobyliby się w telewizyjnym studiu.
    Współpraca: Marta Walendzik, Grzegorz Skonecki (wideo)

KOMMENTARE • 3 082

  • Jolajna Loja
    Jolajna Loja Vor Tag

    1000 zł tygodniowo - śmieszne pieniądze
    50 lat - starszy pan
    Zarabia fortunę - nie może odłożyć na studia
    Pokazuje wszystko, pozwala dotykać prawie wszystkiego - nie! To nie burdel! A fe...

  • basia hejtubasia
    basia hejtubasia Vor 4 Tage

    Jeśli Pani nie chce być rozpoznana to może lepiej zakryć charakterystyczny tatuaż na przedramieniu. hmmmm :)

  • Kacper Bir
    Kacper Bir Vor 5 Tage

    co za pojeb co 3min filmu reklama

  • RIOnka Gacha
    RIOnka Gacha Vor 5 Tage

    Czemu ona tak bardzo przypomina mi Elvizję-

  • Rafał Jakób
    Rafał Jakób Vor 12 Tage

    Bidula ,praca w przeciągu.

  • mrku12
    mrku12 Vor 12 Tage +1

    Zarabiała więcej niż nauczyciele

  • Szószka Szószencja Uwu

    Kiedy lekarz szpitala psychiatrycznego?

  • RudaEmila
    RudaEmila Vor 15 Tage

    Coś długo zbiera na te studia 🤔 ciekawe też co by chciała studiować... Hmm stosunki międzynarodowe?

  • Michal F
    Michal F Vor 15 Tage

    Praca jak kazda inna. Chlopak sie godzi i nie ma zadnego problemu. Czy aby napewno ehhhh gadka szmatka. Kasa dobra i tylko to sie liczy. A ja i moja zona, jak glupcy chodzimy do pracy i staramy sie ogarniac zycie tak aby bylo spoko....

  • Ewa wiśniewska
    Ewa wiśniewska Vor 17 Tage

    slucham i nie wierze co mowi ta pusta dziewczyna wykonuje zawod ktorego nie lubi sie nie mowi nic pozytywnego co by w tej pracy lubila. pustak zachlanny tylko na zarobek latwa droga pokazujac gola dupe i cycki zamiast wziac sie za normalna praca...wcale jej nie zal ze taka biedna bo kary bo wszystko musi niewiele jej mozna...

  • Ewa wiśniewska
    Ewa wiśniewska Vor 17 Tage

    slucham i nie wierze co mowi ta pusta dziewczyna wykonuje zawod ktorego nie lubi sie nie mowi nic pozytywnego co by w tej pracy lubila. pustak zachlanny tylko na zarobek latwa droga pokazujac gola dupe i cycki zamiast wziac sie za normalna praca...wcale jej nie zal ze taka biedna bo kary bo wszystko musi niewiele jej mozna...

  • Møroko chan
    Møroko chan Vor 17 Tage

    on pyta o cene emmm

  • Simon Kielus
    Simon Kielus Vor 17 Tage

    Brzydka, w zyciu bym jej nie chcial ogladac

  • mateusz xD
    mateusz xD Vor 18 Tage

    Warto czekać od czwartku do czwartku :p

  • kharn325
    kharn325 Vor 20 Tage

    po tatuażu cie rozpoznają xD

  • Nicole Nazimek
    Nicole Nazimek Vor 20 Tage

    Najbardziej wyuzdane wyrachowane scierwa przychodza ludzie uczciwi a wy tepe rury o czym at rozmawiacie z tymi z facetami oczywiscie ze wy tez jestescie prostytutki jest to rownoznaczne ty i studia ? Pojebalo ci sie w glowie falszywe kur

  • Maksymalny .Bóbr
    Maksymalny .Bóbr Vor 20 Tage +2

    Ciekawiło mnie czy trafiła kiedyś na Lesbijke trafiła że laska przyszła na żeński pokaz

  • Malgorzata Jeggesen
    Malgorzata Jeggesen Vor 21 Tag +1

    szanujcie sie kobiety....masakra. To praca kobiet,ktore olaly szkole i szybki zarobek...nie maja zadnej ambicji....

  • Diablo Rasus
    Diablo Rasus Vor 21 Tag +2

    Ja pracowałem w takim klubie jako dj-ej, moje zarobki były małe 2-3 tyś zł, ale dziewczyny które tam pracowały to na dzień mogły zarobić nawet od 500 zł do 2 tyś zł. Ale to zależy od klienta czy ma kasę, czy stawia drinki i wg. Zawsze myślałem, że dziewczyna żeby być dziwką musi być ładna, że musi mieć fajną dupe i duże cycki a tu się okazuje że nawet płaska deska może zostać dziwką.

  • Nether Fel
    Nether Fel Vor 22 Tage +5

    Ja nie widzę różnicy pomiędzy dziwką a striptizerką

  • gameing of game: vacatedgarlic19 POLSKA

    Można to nazwać śmiesznych pieniędzmi patrząc na to co robi ile czasu to robi i czy odprowadza podatek płaci ubezpieczenie itp xd

  • Anna Baranska
    Anna Baranska Vor 23 Tage

    Nie mow mi ze dupy nie sprzedawala

  • Anna Baranska
    Anna Baranska Vor 23 Tage

    Smieszne jest zarabiac 1000 zltygodniowo ? Psia kosc

  • Anna Baranska
    Anna Baranska Vor 23 Tage

    A dlaczego rodzina nie pomogla jej

  • gromitowa
    gromitowa Vor 23 Tage

    "Starszy pan , 50 lat" :) hahahhaha :)

  • Maximus
    Maximus Vor 24 Tage

    Zderzenie z rzeczywistością co za kretynka... 3tys ale nie bedziesz musiala pokazywac ciała, wkurwiac sie na klientow i myslec czy za chwile ci szef go go w leb nie zajebie bo jest maly utarg...przewaznie takie dupy trafiaja na rokse...

  • Vizzu
    Vizzu Vor 25 Tage

    Dla mnie striptizerki to inna wersja szona, ale nadal szon

  • Rakietowy Piotras
    Rakietowy Piotras Vor 26 Tage

    Ja dziękuję, jakim cudem twoje rozmowy są ciekawsze od 99% filmów? To jest niesamowite w jaki sposób prowadzisz rozmowę. Gratuluję świetnego programu

  • Only CS
    Only CS Vor 29 Tage

    Uwielbiam hymn go go

  • PreciousPearl
    PreciousPearl Vor 29 Tage

    To teraz poproszę o wywiad z pracownicą Biedronki. To jest dopiero niewdzięczna praca. I klienci też nas często traktują jak prostytutki...

    • Hope Flower
      Hope Flower Vor 11 Tage

      Porównania striptizu do pracy w Biedronce raczej nie jest na miejscu...

    • __devc
      __devc Vor 29 Tage

      @PreciousPearl jaja sobie robie tylko a ty już to bierzesz do siebie xD śmieję się z takich typowych stereotypów

    • PreciousPearl
      PreciousPearl Vor 29 Tage

      @__devc mówisz jak te babcie po pięćdziesięciątce które nas odwiedzają. Po pierwsze czy wykształcony czy nie- każdemu należy się szacunek. Mama cię tego nie nauczyła? Po drugie- nie raz i nie dwa ta kasjerka czy kelnerka czy ktokolwiek jest tak naprawdę studentką która studiuje zaocznie ale w to pewnie i tak nie uwierzysz

    • __devc
      __devc Vor 29 Tage

      było się uczyć

  • Bilonix Wpierdolix
    Bilonix Wpierdolix Vor Monat +2

    Rucham ci starego

  • Helvete 98
    Helvete 98 Vor Monat

    Pracowałam jako tancerka. Okradają klientów. :/ 5 minut tańca trwało mniej więcej 3 minuty. W pokoju prywatnym on oraz tancerka dostaje alkohol (po przedłużaniu tańca często tylko facet dostaje alkohol a dziewczyna wodę w kieliszku). Koleś jest tak pijany i napalony, że wydaje wszytkie swoje pieniądze.

  • Norbert
    Norbert Vor Monat

    Zwykłe zdziry

  • Kinga Dzieniszewska

    "koordynatorka" haha😁

  • Jakub Wiechecki
    Jakub Wiechecki Vor Monat

    Ale masz grube łydki

  • Nexomatix
    Nexomatix Vor Monat

    500-1000 zł za tydzień hmmm 2000-4000 zł na start no no to ma być źle ? xD A później 6000-8000

  • Gina Stelle
    Gina Stelle Vor Monat

    Czytam te komentarze i nie wiem czy śmiać się czy płakać 😂.
    Moi drodzy. Zawód striptizerki to nie zawód prostytutki. Owszem, dziewczyny się rozbierają za pieniądze. Sęk w tym, że w klubach gogo chodzi o to żeby zobaczyć dobry, profesjonalny striptiz. Jest różnica kiedy kiwa się biodrami i spuszcza gacie w dół a profesjonalnym tańcem, gdy części garderoby dziewczyny znikają w ładny, ponętny sposób. Jasne, oczywiście, ze to nakręca facetow. Dziewczyna nie dość, ze ładnie tańczy to jeszcze jest naga. Ktoś tu napisał, ze to jest sprzedanie duszy xD A profesjonalne aktorki które rozbierają się do swoich ról to tez bezduszne prostytutki? Nie zawsze oczywiście trafi się na dobra tancerkę ale większość klubów raczej trzyma takie dziewczyny które jednak coś zarabiają = coś tam umieją. Prostytutka nie zawsze jest tancerka. Czasem nie chodzi o seks a o zobaczenie po prostu fajnego, profesjalnego erotycznego show. Wystarczy zobaczyć jak to wyglada w dobrych, ekskluzywnych klubach gogo :)

  • Paweł Legieć
    Paweł Legieć Vor Monat

    Tancerka gogo to nie dziwka? A kto ja tam za reke zlapal w pokoiku. Jak ktos piece bulki to nie piekl nigdy chleba? Z reszta dziwka to tez czlowiek, wiec niech sie jie wstydzi tylko wypina klate do przodu 😂

  • Cztery Znaki
    Cztery Znaki Vor Monat

    charakterystyczny tatuaz.. idiotka :D

  • MałaDziewczynkaNaDnieOceanu

    Zarabianie tyłkiem.

  • alicja widera
    alicja widera Vor Monat

    Kurestwo nazywa pracą! Szmata

  • Blacha997
    Blacha997 Vor Monat

    Dziwki przy takich paniach to szczyt uczciwości. Umawiasz się co za ile i dostajesz to za co płacisz. Tutaj laski najebanych klientów bajeruja, obiecują cuda na kiju a nawalony gość jak hormony buzują płaci .... Głównie też jest polecane płacenie karta bo się kelnerce czasem przecinek źle nabije zwłaszcza jak klient zza granicy i przelicznika w oczach nie ma. Rozebrać się też trzeba w dobrym momencie - klient zobaczy cycki w momencie wbijania pinu. Wały tam odstawiają laski straszne. Dziwki to naprawdę przy nich porządne i uczciwe kobiety.

  • Naciss
    Naciss Vor Monat

    Ej ale widać że to ta babka z top model, która na casting przyszła w niebieskiej peruce. Chyba Paulina, ale pewna nie jestem

  • Julia Kusiakiewicz
    Julia Kusiakiewicz Vor Monat +1

    Te włosy wyglądają jak perułka jakoś (nie hejt) xD

  • a p
    a p Vor Monat

    Naprawde Polacy sa okropni...Jada po Pani rowno...A np ksiadz, proboszcz, Kosciol of ludzi, panstwa kase bierze, panienek pelno maja, wykorzystuja tez dzieci...I to dobre co...😡

  • franek161989
    franek161989 Vor Monat +2

    Może jeszcze ZUS za kurę..two. 1000 śmieszne pieniądze. Do biedronki szmato ma kase

  • Konika De Mita
    Konika De Mita Vor Monat

    babaeczka ciezko pracuje.zycze wszystkiego dobrego

  • criatabella87 Kowalska

    Jka ktoś gania z gołą dupą i prowokuje i tańczy erotycznie, to nic dziwnego, że faceci pytają o sex, nawet jeśli one takich usług nie świadczą. Niewdzięczna praca? A czego się spodziewać po nagiej panience której się stawia drinka? Co ona myślała, że będą ja całować w rękę i opowiadać o trudach tej profesji?! 🤣🤣🤣🤣🤣

  • xxx333 333
    xxx333 333 Vor Monat

    Moje zdanie ~zwykła dziwka,wstydzi się nawet mordy pokazać.

    • Hope Flower
      Hope Flower Vor 11 Tage

      Jak ma się nie wstydzić, gdy potem jest szykanowana przez takie osoby jak ty? Lepiej żeby była obrażana tutaj, czy w realnym życiu? Pomyśl.

  • blody_ 3mptiness
    blody_ 3mptiness Vor Monat

    Małolatów co ledwo ukończyli 21 lat a ona sama zaczęła tam pracować w wieku 20 lat 😂

  • Merkurio Tol
    Merkurio Tol Vor Monat

    Kultura tego wymaga, by rozbierać się do naga :)

  • Adaioxi
    Adaioxi Vor Monat

    Dziwka to dziwka

  • Bunta96
    Bunta96 Vor Monat

    1000zl tyg to mało? Pierdole, rzucam międzynarodówke i zostanę striptizerem..

  • Kamienie
    Kamienie Vor Monat +2

    tyle zarabia a wygląda jak helena z mięsnego

  • Aleksander Jurkiewicz

    To Gang z Albanii

  • SeGram
    SeGram Vor Monat

    Nie oceniam, ale osobiście nie mógłbym być z taką dziewczyną, która wywija tyłkiem nad facetami za pieniądze

  • adulek
    adulek Vor 2 Monate

    Naprawdę nie rozumiem fali hejtu wylewanej na bohaterki tego i innych tego typów wywiadów... Niech robi co chce i zarabia jak chce, to jej ciało i ma do tego prawo. Nikt nie jest zmuszony jej oglądać i w ogóle mieć z nią do czynienia, więc w czym problem? W tym, że tyle zarabia? Jak ktoś zazdrosny to proszę bardzo, każdy może się zatrudnić. Sama powiedziała, że prace dostała bez problemu. A może podbijanie własnego ego? Bo jak mogę publicznie powiedzieć, że kimś gardzę, to jestem fajny? Mnie to ani ziębi, ani grzeje, że są osoby, które taki zawód maja i osoby, które z ich usług korzystają... A wywiad oglądam z ciekawości, a nie po to by pielęgnować mojego wewnętrznego hejtera.

  • jerzy szuringer
    jerzy szuringer Vor 2 Monate

    TWÓJ CHŁOPAK TAK SAMO CIĘ KRĘCI JAK TY SWOICH KLIENTÓW,,,,,

  • jerzy szuringer
    jerzy szuringer Vor 2 Monate

    TO COŚ W RODZAJU KOŚCIOŁA ,,,,TEŻ KŁAMIĄ I NACIĄGAJĄ,,,,,,OBIECUJĄ ZBAWIENIE ,,,,,ODPUSZCZANIE GRZECHÓW ITD.POKAŻCIE MI CHOĆ JEDNEGO KTÓRY WIDZIAŁ BOGA....CIEMNOGRÓD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Iwo Stanisławski
    Iwo Stanisławski Vor 2 Monate +1

    To grzech

  • Aleksandra Wiatrowska
    Aleksandra Wiatrowska Vor 2 Monate

    Zakryła twarz, ale tatuaże zostawiła widoczne... Jakieś to nielogiczne

  • Bobello ツ
    Bobello ツ Vor 2 Monate

    Ale w GTA dało się zrobić seks.... Nie że ja coś robiłem, ale wiecie pozdro dla Yoji720 😇

  • Bisha Tonari
    Bisha Tonari Vor 2 Monate +1

    Ciekawe pytania, kultura słuchania i wypowiedzi, cierpliwość... Jest pan doskonałym dziennikarzem.

  • cas ia
    cas ia Vor 2 Monate +1

    do wszystkich, ktorzy jada po Pani Klaudii, ze K, ze CH itd.: jest POPYT jest PODAZ!

  • Pati Jakaśtam
    Pati Jakaśtam Vor 2 Monate

    Jak twój partner mógł zaakceptować taka prace? Przecież to jest zwykle pokazywanie dupy obcym facetom, jak jemu to nie przeszkadza, to albo jest bardzo zdesperowany, albo głupi

  • Pati Jakaśtam
    Pati Jakaśtam Vor 2 Monate +3

    Skoro to praca jak każda inna, to dlaczego nie pokażesz twarzy? W końcu nie ma się czego wstydzić, prawda?

    • Hope Flower
      Hope Flower Vor 11 Tage

      Po co miała ją pokazać? Żeby później była obrażana na ulicy przez takie osoby jak ty?

  • Wiralek TV
    Wiralek TV Vor 2 Monate

    2.49 Pazerna świnia

  • Rafał Mondel
    Rafał Mondel Vor 2 Monate +2

    Wysokosc zarobków zależy od napiwków oraz grubosci kart kredytowych klientów. Hehhh

  • Rafał Mondel
    Rafał Mondel Vor 2 Monate +1

    A co robi po pracy z klientami ?
    Stryptizerka go go praca marzeń. Gratulacje. Perspektywa na przyszłość.
    Zawsze można wydutkac kliwntow na kasę np.: z karty kredytowej ?

  • Oskar Macczak
    Oskar Macczak Vor 2 Monate

    🤡

  • domi lolp
    domi lolp Vor 2 Monate +2

    To to samo co prostytutka niczym się nie różni

  • Mati4297
    Mati4297 Vor 2 Monate +1

    Kiedys przypadkiem znalazłem sie w "euforii" na rynku w Poznaniu. Szybko stamtąd uciekłem podobno mafia i złodziejstwo

  • Ewiczex ツ
    Ewiczex ツ Vor 3 Monate

    Ale wpadka tatuaż jest już charakterystyczny

  • Ewiczex ツ
    Ewiczex ツ Vor 3 Monate

    Pizda nad głową XD

  • Przyjemniaczek
    Przyjemniaczek Vor 3 Monate

    Ale nie ma jakiegoś mega ciała, jak ona tam pracuje lol.

  • Krystian Czapkowicz
    Krystian Czapkowicz Vor 3 Monate

    Wszyscy, którzy pisza, że 500-1000 zł tygodniowo to dużo, radze zmienić nieco punkt widzenia, a najlepiej zaczać wreszcie zarabiać, zacząć zyc, a nie wegetować

  • tech nox
    tech nox Vor 3 Monate

    Oh, ten tatuaż na końcu przy podaniu ręki raczej nie przyczyni się do zachowania anonimowości... A może to fejk na potrzeby nagrania? To byłoby genialne :-]

  • Mateusz Król
    Mateusz Król Vor 3 Monate

    Jak to skurwensyn raszpla kto by chciał patrzec :)

  • Rafał Jakób
    Rafał Jakób Vor 3 Monate

    No i te przeciągi, dziewczyny wiecznie katar.

  • Wiesława Wiśniewska
    Wiesława Wiśniewska Vor 3 Monate

    Każdy może pracować gdzie chce wybór należy od ludzi.Dlaczego ją krytykujecie? Przecież wy też tak możecie istnieje prawo wyboru,Mężczyźni i kobiety wy też tak mozecie-a że pracujecie za 2000 tys to dlatego że ktoś wam kiedyś wmówił że to niewypada.podaż- popyt .Ona oferuje taniec, ciało, a wy co innego .Moralność. Spytajcie się pracodawcy co to jest.

  • Waldek jarbowiaj
    Waldek jarbowiaj Vor 3 Monate +1

    Zaproście.Stefana.on tylko fasolkę.po.bretońsku

  • Kikika Chu
    Kikika Chu Vor 3 Monate

    Ciężka i niewdzięczna praca. „W pewnym sensie łatwo i duże pieniądze”. Spróbuj pracować jako kelnerka np

  • Marcin Hihiu
    Marcin Hihiu Vor 3 Monate

    Nie chce byc rozpoznawana ale na koniec podaje reke z charakterystycznym tatuazem.

  • Druid Ignacy
    Druid Ignacy Vor 4 Monate +1

    Widzę że tutaj w komentarzach tak się jedzie po tej pani, a przecież ona wykonuje lepszą robotę i ma więcej rozsądku niż Ci wszyscy którzy się nabierają na te socjotechniki i wydają w klubie bez ograniczeń pieniądze xD Ja tam poproszę wywiad z męskim striptizerem albo ,,męską prostytutką" :D

  • Kun Kun
    Kun Kun Vor 4 Monate

    Szmaciura je**na, co dupy daje pod monopolowym za Wojaka, doi sflaczałego bydlaka śmierdziela grubasa zapoconego... Oo a nie, to nie prostytutka, sorry 😁

  • PATRIZIA GRABOWSKA
    PATRIZIA GRABOWSKA Vor 4 Monate +1

    Zwykle tanie dziwki

  • aNia aNia1985
    aNia aNia1985 Vor 4 Monate

    praca jest , tylko za grosze ale 80 procent żyje albo za 1.630 zł albo i mniej ja zawsze coś złapie i za grosze ale pracuje (...) a ta pani poszła nie pracować ale wycyckać naiwnych obywateli :) i napisze wole 500 zł lub mopr pomoc od państwa nisz pokazywać lub co nie daj boże wiecej ! bo mam swoją godność i szacunek do swojego ciała (...) potem sie dziwić że jest handel ludzmi i takimi naiwnymi babskami bez rozumu . GRUPY PRZESTĘPCZE NAZYWAJMY RZECZY PO IMIENIU KOMBINUJĄ JAK OPIERDOLIĆ DRUGIEGO I PRZETRWAĆ CZYSTY BIZNES NA NIE KOŻYŚĆ SKARBU PAŃSTWA

  • aNia aNia1985
    aNia aNia1985 Vor 4 Monate

    przeciesz ona jest gruba xd a po 30 już emerytka z pustym cv (...)

  • MrPuszek1997
    MrPuszek1997 Vor 4 Monate

    Ta dziewczyna ma ładny na lewym udzie ^^

  • Jumi M.T.
    Jumi M.T. Vor 4 Monate

    Ale pan Rafał w tym wywiadzie zaangażowany xD Jak coś ludzi to bez spiny, żartuje

  • ali aligator
    ali aligator Vor 4 Monate +2

    jak jej nie pasuje to niech zmieni prace a nie pierdoli bzdury w internetach tłusta striptizerka xd

  • Tomek Gwóźdź
    Tomek Gwóźdź Vor 4 Monate

    śmieszy mnie jak ta dziewczyna opowiada o tym jak o normalnej pracy. Może to nie jest prostytucja ale nie wiem jak można szanować siebie mając taką pracę. „Żadna praca nie hańbi” nie stosuje się do tego o czym ona opowiada.

  • Julia Julia
    Julia Julia Vor 4 Monate

    Kupilas rower to teraz go pedaluj i nie narzekaj. Kazdy ma ciezko w pracy ale nie kazdy ma szacunek do siebie. Parszywa klamczucho jeszcze szukasz zrozumienia od ludzi. Wstydz sie gowniaro bo brak ci szacunku do samej siebie i dla kobiet ktore moglyby pracowac tak jak ty ale wybraly godna prace. Pffff pluje na ciebie na kobiety i mezczyzn bez ambicji.

  • Joszipijeoszi
    Joszipijeoszi Vor 4 Monate

    EBE EBE EBE

  • Anna Maj
    Anna Maj Vor 4 Monate

    Dziękuję za napisy

  • Aga S
    Aga S Vor 4 Monate

    Nie mogę tej głupiej gęsi słuchać.

  • Gregor D.
    Gregor D. Vor 5 Monate

    18 minut laseczka mówi jaka to ciężka praca wiercenie gołą dupą.
    Ciężka praca kochanie to jest w kopalni.

  • homer0278
    homer0278 Vor 5 Monate

    nie ma seksu w klubach ze striptizem? dobre! jak klient sie napali, sypnie dobra kasa to odrazu, najlepsi abdule.

  • Patiro
    Patiro Vor 5 Monate

    Jest wieksza szmatą niż dziwka :/

  • ~ Blue
    ~ Blue Vor 5 Monate

    ona ma figure jak tancerka gogo? XD na emeryturze? czy tyle zarobila ze juz sie spasla