Jennifer Hudson's Perfect Cat Eye "Swoop" | Beauty Secrets | Vogue

Teilen
Einbetten
  • Am 11 Dez 2018 veröffentlicht
  • “Maybe I’ll sing you a song,” says the multi-award-winning actress and musician, Jennifer Hudson. “I’m gonna fly-yyy away with my swoops.” She’s singing-in perfect falsetto, of course-about the two bold “swoops” of liquid black liner that she’s just drawn around her almond-shaped eyes.

    Filmed by Talia Collis and Filmed at The Waldorf Astoria Beverly Hills
    Still haven’t subscribed to Vogue on DEclips? ►► bit.ly/vogueyoutubesub

    ABOUT VOGUE
    Vogue is the authority on fashion news, culture trends, beauty coverage, videos, celebrity style, and fashion week updates.
    Jennifer Hudson's Perfect Cat Eye "Swoop" | Beauty Secrets | Vogue
  • Praktische Tipps & StylingPraktische Tipps & Styling

KOMMENTARE • 579

  • Mike Ken
    Mike Ken Vor 2 Tage

    She is so ugly

  • MassiveComputerTragedy

    she's sooo pretty 😍this look really suits her

  • Leana Lumpkins
    Leana Lumpkins Vor 4 Tage

    Love love loveeeee her

  • Ana Carolina
    Ana Carolina Vor 21 Tag

    Jennifer is soooo beautiful... I loovee her!!!

  • Bianca Souza
    Bianca Souza Vor 21 Tag

    U crazy girl kkkkkk come to Brasil 🇧🇷 🥰🤣 love u

  • doğukan usta
    doğukan usta Vor 26 Tage

    you are beautiful

  • Amanda Prado
    Amanda Prado Vor Monat

    WE WANT BEYONCÉ

  • Liana Lima
    Liana Lima Vor Monat

    meu deus quanto arroz com feijão vai ser preciso pra eu chegar no nível dessa mulher aaaaa

  • Paulo Savage
    Paulo Savage Vor Monat

    We need one with Anitta (soon everyone will know who she is) please

  • Donna Valentino
    Donna Valentino Vor Monat +1

    Powdered donut? Jennifer, you missed your calling. You should have been a comedian.

  • Goober Fox
    Goober Fox Vor Monat

    Baby, take a ride in my coupe, you make me wanna
    Swoop swoop ba-doop
    Ba-doop, ba-doop, ba-doop, ba-doop

    • Goober Fox
      Goober Fox Vor Monat

      Swoop ba-doop ba-doop ba-doop

  • Gabrielle B
    Gabrielle B Vor Monat

    This is toooo much

  • Merna M
    Merna M Vor Monat

    So cute😙

  • Lexi Lithium
    Lexi Lithium Vor Monat +1

    Her personality is beautiful.

  • Cassandra Diamond Lavender

    she is so funny singing and looking at herself instead of the lens when she is talking. LOL She is having fun.

  • Cassandra Diamond Lavender

    she acts a bit like NeNe Leakes

  • Linda Mitchell
    Linda Mitchell Vor Monat +1

    I love the way Jennifer is chatting with us through the camera. She's delightful and her skin is beautiful!

  • Kylie Coolidge
    Kylie Coolidge Vor Monat

    She's so amazing 😲😍

  • Pussy Wagon
    Pussy Wagon Vor Monat

    That first sentence lmao.
    A mess

  • Erica Simms
    Erica Simms Vor Monat

    She has so much personality. She has a great sense of humor. I also loved her singing moments.

  • 1Niye
    1Niye Vor Monat

    Pls does anyone know the names of the eyes liners she use during?

  • Life Wyf CaityB
    Life Wyf CaityB Vor Monat

    lmao to think that she's rich, she'd use water instead of her tongue to damp the brush but i like the technique😂

  • Nizhoni Cepi
    Nizhoni Cepi Vor Monat

    This is my favorite beauty secrets video honestly💛

  • melvina628
    melvina628 Vor Monat +1

    Jennifer is a darling! Good to see her fabulous face and personality.

  • Claudia Okyere-Fosu

    😍💯💕

  • Chopperdoll
    Chopperdoll Vor Monat

    I LOVE HER! VERY DOWN TO EARTH!

  • Cynthia Dias
    Cynthia Dias Vor 2 Monate

    OMG these perfect eyebrows

  • Nerdy Kiwi
    Nerdy Kiwi Vor 2 Monate

    Jennifer, sweetie, if I followed the lip line God gave me I'd have no lips 😂😂😂

  • Gemini Misses
    Gemini Misses Vor 2 Monate

    Yesssss Miss Jennifer!!! I love u girl💜💜💜💜

  • Gemini Misses
    Gemini Misses Vor 2 Monate

    Why are we doing that???🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂😂😂🤣🤣Don’t do that

  • Gemini Misses
    Gemini Misses Vor 2 Monate

    I need that first liner she used

  • Gaby42191
    Gaby42191 Vor 2 Monate

    I love her personality. She really does have perfect skin and no bad sides. 😍

  • Aseel Shalabi
    Aseel Shalabi Vor 2 Monate

    i have a booty on my lip

  • SunKissNicole
    SunKissNicole Vor 2 Monate

    The background is a green screen, she doesn't have a reflection in that glass mirror lol

  • Cate Jackson
    Cate Jackson Vor 2 Monate

    my nose Jesus did just fine thank you!

  • aliyah Jay
    aliyah Jay Vor 2 Monate

    Omg who else knew her name but not her face 😭😭😭 I’m shook but now I know and she’s soo beautiful ❤️

  • Christionna Peoples
    Christionna Peoples Vor 2 Monate

    jennifer do my eyebrows....... them eybrows are twins, love

  • Asticia Gordon
    Asticia Gordon Vor 2 Monate

    I love her

  • Spongebob H. Squarepants

    I can see my reflection in her teeth omg I-

  • Christionna Peoples
    Christionna Peoples Vor 2 Monate

    when you killl singing but you think ur being funny

  • Emma Johnson
    Emma Johnson Vor 2 Monate

    Miserable 😖.

  • Monroe Cannon
    Monroe Cannon Vor 3 Monate

    7:03 Nicki Minsk has left the chat

  • Lily Wressell
    Lily Wressell Vor 3 Monate

    jennifer is honestly so real! her confidence is goals.

  • Cibele Mendes
    Cibele Mendes Vor 3 Monate

    She's soooooo funny!!

  • Brenda Santini
    Brenda Santini Vor 3 Monate

    She is helireous

  • Renee J
    Renee J Vor 3 Monate

    Hereeeee for the singing JHud!

  • Desiree Chandler
    Desiree Chandler Vor 3 Monate

    Her voice though lord!!!

  • Natália Franceschi
    Natália Franceschi Vor 3 Monate

    Maravilhosa da minha vida.

  • dafina i
    dafina i Vor 3 Monate

    ZENDAYAHHAHAHYYYY PLSSSS

  • harlemhomme
    harlemhomme Vor 3 Monate

    Bella before and after!

  • Emma Watson
    Emma Watson Vor 4 Monate

    Her eyes are so beautiful ✨

  • shiney x
    shiney x Vor 4 Monate +2

    anyone else pretend to be on vogue whilst they do their makeup....no?....never mind lol i guess i'm just sad 😂😂

    • Sugarrr
      Sugarrr Vor 2 Monate

      shiney x I've been doing this before Vogue started their celeb makeup series!

    • Chiara Parigot
      Chiara Parigot Vor 3 Monate

      ALWAYS LOL

  • claudia riley
    claudia riley Vor 4 Monate

    Sometimes you may think your doing to much
    But you can DO what you want

  • MelaninMogul //Autumn Island

    She clearly knows NOTHING ABOUT MAKE UP 😭🤨 stick to singing please!!! FOR THE LOVE OF GOD MAKE NO MORE TUTORIALS- I’m really upset that I just watched this

  • Jessica Paula
    Jessica Paula Vor 4 Monate

    O batom esta todo borrado credo...

  • The Happy human
    The Happy human Vor 4 Monate

    Love Jennifer sooo much

  • De olho no vlog
    De olho no vlog Vor 4 Monate

    Oo nome dela é Jeniffer ..

  • Lavender Town
    Lavender Town Vor 4 Monate

    so beautiful

  • Hello Julia
    Hello Julia Vor 4 Monate

    O nome dela é Jennifer eu encontrei ela no youtubeee!

  • Amy Ernst
    Amy Ernst Vor 4 Monate

    Beautiful skin
    Beautiful hair
    AND Beautiful voice

  • Heather Puckett
    Heather Puckett Vor 4 Monate

    I love Jennifer Hudson 🙌. She is absolutely stunning 😻, and that voice omg!!! 💕

  • Angello Dos Santos
    Angello Dos Santos Vor 4 Monate +2

    you know, for a person who sing so loud and powerful she speaks in a very low and calm voice...

  • José Júnior
    José Júnior Vor 4 Monate

    O nome dela é Jennifer

  • Roc Star Studio
    Roc Star Studio Vor 4 Monate

    I SIMPLY LOVE JENNIFER.....SHE IS SO DOWN TO EARTH AND NEVER LET HOLLYWOOD GO TO HERE HEAD. STAY BEAUTIFUL MRS. HUDSON,.....AS IF YOU REALLY NEED MAKEUP LOL. LOVE YOU FOREVER. 1LOVE

  • Betty V
    Betty V Vor 4 Monate

    Gosh!!!! She is so amazing!!! Took this video to another level!!! 😀😀💜💜

  • whoreific
    whoreific Vor 4 Monate

    it’s my actual dream to do this... and to see ariana grande do this.

  • Tae and his tea
    Tae and his tea Vor 4 Monate

    she's so gorgeous ohmygod

  • Ariana Caguana
    Ariana Caguana Vor 4 Monate

    What lipstick is that

  • Carme Dumas
    Carme Dumas Vor 4 Monate

    she should stick to singing

  • Jai Williams
    Jai Williams Vor 4 Monate

    Omg this was so good I love jhud

  • Josephine
    Josephine Vor 4 Monate

    love her

  • Hermione Hiddleston
    Hermione Hiddleston Vor 4 Monate

    Her voice is so calming and she is so funny!!!!

  • Gara .Hernández
    Gara .Hernández Vor 4 Monate

    I wasn't expecting her to be this funny

  • snatched wig
    snatched wig Vor 4 Monate +2

    She has such a pure smile omg

  • Amber Mason
    Amber Mason Vor 4 Monate

    She’s so awesome 💜

  • Moa Andersson
    Moa Andersson Vor 4 Monate

    GORGEAUS

  • Selvy Ani
    Selvy Ani Vor 4 Monate

    Beautiful and Funny 😄😍😍💙

  • Azor Ahai
    Azor Ahai Vor 4 Monate

    When is Chrissy Teigen coming??

  • M & M
    M & M Vor 4 Monate

    she's so adorable

  • Melissa George
    Melissa George Vor 4 Monate

    And the world can’t do me no harm! Take me to church, Jennifer! Shouting SWOOPS!!

  • XOXO Official
    XOXO Official Vor 4 Monate +3

    So chill. So genuine. This is why ppl luv

  • Claudia Sotomayor Dorival

    WE WANT ZENDAYA'S ROUTINEEEEEEE

  • Michela Angela Maggiorino
    Michela Angela Maggiorino Vor 4 Monate +1

    I love her personality so much

  • Milena Claudino
    Milena Claudino Vor 4 Monate +2

    She has the best personality ever

  • Karen Eva Chin
    Karen Eva Chin Vor 4 Monate

    that lip colour is gorgeous!!!

  • Sherri
    Sherri Vor 4 Monate

    Gorgeous!

  • psicomouse 3
    psicomouse 3 Vor 4 Monate +1

    I want her to be my roommate

  • Skylinnkay
    Skylinnkay Vor 4 Monate +4

    its my favorite person so far with rihanna xD they are so cute and hilarious... A MOOD! love it

  • Ann Latham
    Ann Latham Vor 4 Monate

    She’s funny and beautiful! ♥️♥️♥️

  • Nena
    Nena Vor 5 Monate

    SHE IS ME EVERY TIME IM DOING MY MAKEUP LOL

  • Nena
    Nena Vor 5 Monate

    OMG HAHAHA I CANT SHE IS JUST SO FUNNY!!!

  • Mandii Milarch
    Mandii Milarch Vor 5 Monate

    I think this might be my favorite video in this series! She’s so gorgeous!!

  • Montserrat González
    Montserrat González Vor 5 Monate

    I don’t know who this girl is, but omg I looooove her! 😂

  • Yudith Molina
    Yudith Molina Vor 5 Monate

    I wish Michelle Rodríguez could do one of this vids but she like never wears makeup only when she's in a movie

  • IVink .com
    IVink .com Vor 5 Monate

    She loves and accepts what she was given. That's a beautiful thing.

  • Raina Lawrence
    Raina Lawrence Vor 5 Monate

    What a darling! The most likeable celeb I've seen on one of these videos!

  • Paula Mugabi
    Paula Mugabi Vor 5 Monate +3

    Oh my God u r actually cute in person

  • Lauren Banuelos
    Lauren Banuelos Vor 5 Monate

    this is the best makeup tutorial ever ahaha

  • Gabriella Salud
    Gabriella Salud Vor 5 Monate

    Need that lipstick shade!!!