First We Feast
First We Feast
  • 478
  • 1 101 189 893

Video

KOMMENTARE

  • Stormshine ThunderClan
    Stormshine ThunderClan Vor 15 Minuten

    HEY I LIKE SHAWN MENDES BUT INSULTING HUFFLEPUFF IS NOT OKAY but never mind a lot of people don’t respect it so nevermind

  • Bryan Miraflor
    Bryan Miraflor Vor 18 Minuten

    noobs. you're supposed to put the flying dutchman on top of your animal style fries. gg

  • Jorge Flores
    Jorge Flores Vor 21 Minute

    a man in BLUE JEANS so damn HOT HOT HOT

  • Raghav Parihar
    Raghav Parihar Vor 22 Minuten

    Lana come to India. We will show you what veggie burgers are.

  • kevcries
    kevcries Vor 23 Minuten

    this man fucks.

  • MrYeahtrueyeah
    MrYeahtrueyeah Vor 23 Minuten

    The references he makes are on point

  • Cristian Mancillas
    Cristian Mancillas Vor 26 Minuten

    I believe on the fries that Peanut Butter cream would be something else for shake shack. Never had it, but i don't doubt someone has had that idea.

  • kevcries
    kevcries Vor 32 Minuten

    I'm 20 minutes into this video. And I'm 100% positive this man is the funniest person alive.

  • Paul Lacombe
    Paul Lacombe Vor 36 Minuten

    Get Brian Shaw and Eddie hall on this show!!

  • Kana Beats
    Kana Beats Vor 39 Minuten

    I'm not that great with chopsticks, but I'm not using a chopsticks in each hand bad with them lol

  • Veronica Rodriguez
    Veronica Rodriguez Vor 42 Minuten

    I’ve been recently watching some episodes and by far Stone Cold is the only one where his answers caught my attention more than him reacting to how hot the wings are.

  • FREE MEMES
    FREE MEMES Vor 44 Minuten

    19:29 7 year old guys when their told they will be siting next to a girl

  • kevcries
    kevcries Vor 46 Minuten

    "wow you guys got good questions, dude. i forgot about my own life!" I feel that.

  • a b
    a b Vor 50 Minuten

    BLESS POST FOR HIS "SWAG"

  • Vondo Miller
    Vondo Miller Vor 52 Minuten

    BOI I DIED WHEN PEELE THREW HIS HEAD BACK AND HOLLERED WOOOO AFTER MAD DOG 357

  • Thrakerzad
    Thrakerzad Vor 53 Minuten

    What sorcery is this how does he look so young?

  • Hector Vergon
    Hector Vergon Vor 57 Minuten

    Viva mexico cabrones

  • Elijah Craun
    Elijah Craun Vor Stunde

    I wanna see #TrixieMattel on hot ones! Let's see a drag queen take on the challenge!

  • Villainized PS4
    Villainized PS4 Vor Stunde

    Alwaya great to see Sean Evans actually suffer the sauce for once lol

  • Zetsuke4
    Zetsuke4 Vor Stunde

    HAHAHAHAHAHA

  • yukhei, are you ok?

    "the loser got drop out of the label" WAIT THAT'S MEAN 😂

  • Zetsuke4
    Zetsuke4 Vor Stunde

    jeff gloldblom

  • cpjuliansp
    cpjuliansp Vor Stunde

    I like Aubrey... She's crazy and sexy in a weird way...

  • Zetsuke4
    Zetsuke4 Vor Stunde

    awesome!

  • Zetsuke4
    Zetsuke4 Vor Stunde

    he is so fucking high on hot he sung at the end

  • Isiahdeguzable
    Isiahdeguzable Vor Stunde

    One of the coolest interviews I’ve seen!

  • faiza ashfaq
    faiza ashfaq Vor Stunde

    Jackson made the vogue shopping video on the same day because he has the same outfit lol

  • Monde Acid
    Monde Acid Vor Stunde

    The guy at the intro siunds like he o/d on mayo, drink a burger, i should try that bro

  • lilbuddha
    lilbuddha Vor Stunde

    so, this guy sucks.

  • William Lester
    William Lester Vor Stunde

    i know i'm a year late, but when the text says "mad dog 365" it never fails to crack me up, idk y

  • oso alejandro
    oso alejandro Vor Stunde

    mexico has another hangover cure another beer 🤷‍♂️

  • Jungkookied
    Jungkookied Vor Stunde

    Bruh. He’s here? Smh

  • Scooterboi
    Scooterboi Vor Stunde

    High AF!

  • Isaiah Jaivam
    Isaiah Jaivam Vor Stunde

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • casey quinn
    casey quinn Vor Stunde

    Most guests only eat a bite of the wing. You can tell Theo grew up poor because it never even crosses his mind to eat just one bite.

  • Soy Mexicano
    Soy Mexicano Vor Stunde

    Bruh she wanna be street so bad

  • daylan yokota
    daylan yokota Vor Stunde

    CAMBODIA DEATH CAMP

  • Zetsuke4
    Zetsuke4 Vor Stunde

    holy shit hahhaahaha

  • Foxhound3857
    Foxhound3857 Vor Stunde

    As cool as it is to see some guests complete ace the wings, the guests that I REALLY admire are the ones who struggle hard at the transition, knowing how much worse it could get when they’re already in unspeakable agony, and they still carry on regardless. Respect to you Wanda, you have the heart of a champion.

  • Darrian Gario
    Darrian Gario Vor Stunde

    Buruuuuh he brought a batman utilitiy belt to hot ones

  • Russell Proffitt
    Russell Proffitt Vor 2 Stunden

    its true about his dogs. He played where at the college I work at and after the show I was walking back stage and saw his dogs come running out of our "green room" to meet him. lol

  • Meara Licht
    Meara Licht Vor 2 Stunden

    I’m sure Omaha steaks doesn’t appreciate Adam telling their secrets.

  • Mary Barajas
    Mary Barajas Vor 2 Stunden

    BILL: u didnt even shake it

  • Kisha Wit A KI
    Kisha Wit A KI Vor 2 Stunden

    This is hilarious. I am crying laughing.

  • Mary Barajas
    Mary Barajas Vor 2 Stunden

    i freakin love sean.

  • Mary Barajas
    Mary Barajas Vor 2 Stunden

    My suggestion is to get David Dobrik. Three reasons: he's a picky eater, so it'll be good content. Everyone likes the way he eats, and it will get views. But, for an added kick JEFF! Cause he's spicy!

  • Pris Rose
    Pris Rose Vor 2 Stunden

    “I think you look beautiful “

  • KFC
    KFC Vor 2 Stunden

    GIVE MA MAN PURP A FORK

  • amdag1
    amdag1 Vor 2 Stunden

    Haha his reaction is so spot on! When your mouth is on fire and someone is asking you questions, more often than not...lol

  • Gabriel Alvarado
    Gabriel Alvarado Vor 2 Stunden

    Mosquitoes after biting Freddie Mercury 19:27

  • Darrian Gario
    Darrian Gario Vor 2 Stunden

    Gordon turn on tv " beautifully done"

  • Michael Grant
    Michael Grant Vor 2 Stunden

    I got a good idea for a disney movie to wish i could link up with wiz to pitch it to him he would be perfect for the antagonist for the story

  • kat카트
    kat카트 Vor 2 Stunden

    and thus, a meme was born.

  • R Proctor
    R Proctor Vor 2 Stunden

    Her music is like neo 90's hate my parents I live in a dark world bullshit. This edgy teen thing is so over done. Reminds me of a cross between fiona apple and Amy Winehouse. Seattle called, they want their relevance back. You all know you are watching the next musical/activists in the making here?

  • pikaseel
    pikaseel Vor 2 Stunden

    It's a shame there was only one photo shown in the Explain That Gram.

  • aay eye
    aay eye Vor 2 Stunden

    That was a great episode!

  • baldieman64
    baldieman64 Vor 2 Stunden

    You need to interview a SWAT team leader. He tries your sauce. You try his pepper spray.

  • Jay Dee Bee
    Jay Dee Bee Vor 2 Stunden

    who cares if he’s high or hungover, it just hot wings

  • Paul Bombardier
    Paul Bombardier Vor 2 Stunden

    Yo, what are the chances we could catch Greg Miller from Kinda Funny on here? Loves wings, has a great on camera character, and would bring new viewers to the channel!

  • Jack Livingstone
    Jack Livingstone Vor 2 Stunden

    “jesus christ.. is this semen” 🤣🤣

  • Christopher Riale
    Christopher Riale Vor 2 Stunden

    Someone tell Purp that Juul is an inferior vape product lol

  • Hey Hey
    Hey Hey Vor 2 Stunden

    3:33 cigarettes and ramen kinda reminds me of an old friend

  • Michael Davies
    Michael Davies Vor 2 Stunden

    Thank you for your work🤙 you rekindled my love of hot chilli 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶 🌶

  • lincoln3307
    lincoln3307 Vor 2 Stunden

    WINGS OF DEATH!!!!

  • Adam Munger
    Adam Munger Vor 2 Stunden

    We need la beast

  • danuarta saptapersada
    danuarta saptapersada Vor 2 Stunden

    i from indonesia

  • FattyMcButterPants
    FattyMcButterPants Vor 2 Stunden

    Why the glasses

  • amdag1
    amdag1 Vor 2 Stunden

    Ate those wings right, dairy-free, real shit, major thumbs up!

  • FattyMcButterPants
    FattyMcButterPants Vor 2 Stunden

    Fuck this racist pretentious loser

  • Dcdx Ses
    Dcdx Ses Vor 2 Stunden

    ok cool now just take out the whole jay pharoah and put in the whole keanu reeves

  • charlie carter
    charlie carter Vor 2 Stunden

    That bridge he jumped from is a block away from my aunts house lol

  • Lost Sol
    Lost Sol Vor 2 Stunden

    Sean is so cute :)

  • miss neha Neha
    miss neha Neha Vor 2 Stunden

    honestly, u need to invite MARK WEINS........ hes a hot sauce chilli lover.

  • IzmSkizm1
    IzmSkizm1 Vor 2 Stunden

    This one felt special....shout out to Manny. 103 yrs old and still goin in👊🏾

  • Eagle Eyes
    Eagle Eyes Vor 2 Stunden

    WE NEED NF ON HERE, I know only you can get deep with him

  • Emmanuel Quebec
    Emmanuel Quebec Vor 2 Stunden

    Niki’s so fkn cute

  • Scott Marta
    Scott Marta Vor 2 Stunden

    The show ends if Da' Bomb Beyond Insanity is ever removed from the lineup

  • Valiant Cheez
    Valiant Cheez Vor 2 Stunden

    My mans didn’t even handle the 2000.

  • Lost Sol
    Lost Sol Vor 2 Stunden

    When sean said "i love you, more than a friend." I felt like he was speaking directly to me and im swooning lol

  • shassitojn 49
    shassitojn 49 Vor 3 Stunden

    He should have asked if there were any films she regretted. I would have lost it if she said Pulse 2006

  • Anthony White
    Anthony White Vor 3 Stunden

    For a white guy this is super impressive

  • Shelley Fitch
    Shelley Fitch Vor 3 Stunden

    Fluffyyyyyyyyy! I am begging you not to go the way of the beloved Ralphie May! Please take care of yourself! 💖

  • Kevin Liau
    Kevin Liau Vor 3 Stunden

    Kevin looks like a Chinese Kal Penn.

  • Mason LA
    Mason LA Vor 3 Stunden

    The smash isn’t from Chicago btw... corn boys lol

  • Nina Fox
    Nina Fox Vor 3 Stunden

    Я русская и англ.яз вообще не понимаю но смотрю

  • Lyss Lenae
    Lyss Lenae Vor 3 Stunden

    Man I love juice wrld 🖤

  • Imgenji007
    Imgenji007 Vor 3 Stunden

    Didn’t you steal the chipmunks?

  • Roberto Javier Monroy
    Roberto Javier Monroy Vor 3 Stunden

    Damm scarlet is a champ! Lucky MF got to hold her hand hahaha

  • shassitojn 49
    shassitojn 49 Vor 3 Stunden

    Aah that’s hot. That’s hot.

  • Wyatt Cavan
    Wyatt Cavan Vor 3 Stunden

    Hot ones is the best interviewing show because it shows people in their rawest state, Pain lol

  • Robert Jones
    Robert Jones Vor 3 Stunden

    Now you should have an episode with Eminem to see who's a bigger pussy when it comes to eating hot wings

  • Mary Barajas
    Mary Barajas Vor 3 Stunden

    I'm just wondering if it's super cold in there, but probably not cause of the lights, but i always notice people wear the warmest looking clothing. And even Sean. I'm just curious because the guests always end up taking something off, like their sweater. And they looked so nicely dressed in this episode i hope they didn't have more press to do lmao